Oferta nr 1/2013 KSIĘGOWY W ZESPOLE REALIZACJI PROJEKTÓW
zakończony, rozstrzygnięcie: rozstrzygnięty
Organizator: KIEROWNIK MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W BRZEGUOferta nr 1/2013
1. Wymagania niezbędne:
1) Obywatelstwo polskie;
2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) Wykształcenie:
1. ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe
studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub
ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 3 – letnia praktyka
w księgowości;
lub
2. ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i co
najmniej 6 – letnia praktyka w księgowości;
4) Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5) Nieposzlakowana opinia;
6) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
7) Biegła znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości
oraz innych przepisów z zakresu rachunkowości budżetowej;
8) Doświadczenie w rozliczaniu projektów współfinansowanych przez Unię
Europejską w ramach POKL, znajomość generatora wniosków o płatność;
9) Znajomość zasad finansowania POKL, wytycznych w zakresie kwalifikowania
wydatków i rozliczania projektów;
10) Znajomość i umiejętność interpretacji przepisów, w tym:
a) ustawy o samorządzie gminnym;
b) ustawy o pracownikach samorządowych;
c) kodeksu cywilnego;
d) kodeksu postępowania administracyjnego;
e) kodeksu pracy;
11) Dobra znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji
budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i
dyscypliny finansów publicznych;
12) Dobra znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych i
prawa podatkowego;
13) Umiejętność naliczania wynagrodzeń, prowadzenia rozrachunków z
Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Urzędem Skarbowym,
sporządzania sprawozdań budżetowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami w
tym zakresie;
14) Wiedza i umiejętności w zakresie prowadzenia księgowości
komputerowej i samodzielnej obsługi programów finansowo – księgowych;
15) Praktyczna znajomość programów środowisk MS Office;
2. Wymagania dodatkowe :
1) Doświadczenie w pracy w jednostkach budżetowych przy wykonywaniu
podobnych czynności;
2) Doświadczenie w obsłudze programów R2 Płatnik i DDJ Finanse;
3) Znajomość obsługi urządzeń biurowych (skaner, fax, drukarka);
4) Wysoka kultura osobista;
5) Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji i odporność na stres;
6) Zdolność analitycznego myślenia;
7) Myślenie strategiczne;
8) Dyspozycyjność, samodzielność, rzetelność, odpowiedzialność,
staranność, systematyczność;
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Obsługa księgowa i finansowa projektu systemowego POKL;
2) Gromadzenie i weryfikacja poprawności, kompletności i rzetelności
przedłożonych dokumentów finansowych dotyczących projektu;
3) Sporządzanie części finansowej wniosków o płatność oraz dokumentów
księgowych do rozliczenia projektu;
4) Przestrzeganie dyscypliny wydatków, a w szczególności kwalifikowalności
wydatków wg poszczególnych zadań projektu – analizowanie,
reagowanie, monitorowanie;
5) Przygotowywanie bilansu;
6) Rozliczanie faktur, sporządzanie przelewów, dokonywanie zapłaty;
7) Obsługa płacowa osób zatrudnionych w projekcie;
8) Ustalanie obowiązku ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych osób
zatrudnionych w projekcie w ramach umów cywilnoprawnych oraz
sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych w systemie Płatnik;
9) Kontrola dowodów księgowych pod względem formalno – prawnym;
10) Kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;
11) Zatwierdzanie dowodów do wypłaty;
12) Bieżąca sprawozdawczość finansowa z wydatków projektowych w ramach
POKL, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie;
13) Ścisła współpraca z pracownikami socjalnymi zatrudnionymi w ramach POKL;
14) Współpraca z koordynatorem projektu, w tym systematyczne
informowanie koordynatora o prawidłowości wydatkowania środków
uzyskanych w ramach dofinansowania z POKL;
15) Współpraca z Wojewódzkim Urzędem Pracy w sprawach finansowych
związanych z realizacją projektu;
16) Prowadzenie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji zgodnie z
przyjętymi zasadami;
4. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) Stanowisko pracy znajduje się w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy
Społecznej w Brzegu przy ul. Jabłkowej 5 na I piętrze. Budynek 3 piętrowy, przy
budynku brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy. Wewnątrz
budynku znajdują się bariery architektoniczne w dostępności do pomieszczeń
biurowych oraz sanitarnych. Na I piętro prowadzą kręte schody;
2) Czas pracy: praca w pełnym wymiarze czasu pracy (etat 1/1) - w MOPS w
Brzegu obowiązuje 8 godzinna dobowa i 40 godzinna tygodniowa norma czasu pracy w przyjętym trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym;
3) Praca siedząca;
4) Praca przy obsłudze komputera powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy;
5) Umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony;
6) Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku
Pomocy Społecznej w Brzegu w miesiącu poprzedzającym datę
upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji
zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%;
5. Wymagane dokumenty :
1) List motywacyjny oraz CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej
opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych
osobowych zawartych w ofercie pracy niezbędnych do realizacji procesu
rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych
(Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada
2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223 poz. 1458 z późn. zm.),
2) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, wg
wzoru stanowiącego załącznik do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki
Społecznej z dnia 10 lipca 2009 r. (Dz. U. Nr 115 poz. 971);
3) Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
4) Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o odbytych stażach lub
oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy;
5) Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy
kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13 a ust. 2
ustawy o pracownikach samorządowych;
6) Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
7) Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do
zajmowanego stanowiska;
8) Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z
praw publicznych oraz, że kandydat cieszy się nieposzlakowaną opinią;
9) Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za
umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe;
10) Oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się
nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu
wykonywanie obowiązków w wymiarze jednego etatu;
11) Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
List motywacyjny, CV, klauzula o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych i pozostałe dokumenty aplikacyjne muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem a kserokopie dokumentów poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w terminie do dnia 23 kwietnia 2013 r. do godz. 10.00
Pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzegu
ul. Jabłkowa 5
49-300 Brzeg
w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze -
Księgowy w zespole realizacji projektów w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Brzegu.”
Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Z Regulaminem naboru można się zapoznać w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Brzegu przy ul. Jabłkowej 5, 49-300 Brzeg oraz na stronie internetowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzegu www.mops-brzeg.pl . Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 077 416 99 93 wew. 12.
Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do II etapu konkursu zostaną o tym powiadomieni telefonicznie wraz z podaniem terminu rozmowy kwalifikacyjnej.
Kandydat, który zostanie wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, jest zobowiązany przedłożyć do wglądu oryginały dokumentów złożonych w kserokopiach oraz aktualne zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
Informacja o wyniku naboru będzie niezwłocznie po przeprowadzonym naborze umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.mops-brzeg.pl. oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzegu, ul. Jabłkowa 5, 49-300 Brzeg.
Kierownik
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Brzegu
(-) Sebastian Matuszewski
wersja w pdf: ogłoszenie
Publikacja dnia: 11.04.2013