bip.gov.pl
RSS
A A A K
SmodBIP

Oferta nr 1/2013 KSIĘGOWY W ZESPOLE REALIZACJI PROJEKTÓW

zakończony, rozstrzygnięcie: rozstrzygnięty

Organizator: KIEROWNIK MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W BRZEGU

Oferta nr 1/2013


1. Wymagania niezbędne:
   1) Obywatelstwo polskie;
   2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
   3) Wykształcenie:
       1. ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe
           studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub
           ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 3 – letnia praktyka
           w księgowości;
           lub
       2. ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i co
            najmniej 6 – letnia praktyka w księgowości;
   4) Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo
        ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
   5) Nieposzlakowana opinia;
   6) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
   7) Biegła znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości
       oraz innych przepisów z zakresu rachunkowości budżetowej;
   8) Doświadczenie w rozliczaniu projektów współfinansowanych przez Unię
        Europejską w ramach POKL, znajomość generatora wniosków o płatność;
   9) Znajomość zasad finansowania POKL, wytycznych w zakresie kwalifikowania
        wydatków i rozliczania projektów;
   10) Znajomość i umiejętność interpretacji przepisów, w tym:
          a) ustawy o samorządzie gminnym;
          b) ustawy o pracownikach samorządowych;
          c) kodeksu cywilnego;
          d) kodeksu postępowania administracyjnego;
          e) kodeksu pracy;
   11) Dobra znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji
          budżetowej   oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i
          dyscypliny finansów publicznych;
   12) Dobra znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych i
          prawa podatkowego;
   13) Umiejętność naliczania wynagrodzeń, prowadzenia rozrachunków z
          Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Urzędem Skarbowym,
          sporządzania sprawozdań budżetowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami w
          tym zakresie;
   14) Wiedza i umiejętności w zakresie prowadzenia księgowości
          komputerowej i samodzielnej obsługi programów finansowo – księgowych;
   15) Praktyczna znajomość programów środowisk MS Office;


2. Wymagania dodatkowe :
   1) Doświadczenie w pracy w jednostkach budżetowych przy wykonywaniu
        podobnych czynności;
   2) Doświadczenie w obsłudze programów R2 Płatnik i DDJ Finanse;
   3) Znajomość obsługi urządzeń biurowych (skaner, fax, drukarka);
   4) Wysoka kultura osobista;
   5) Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji i odporność na stres;
   6) Zdolność analitycznego myślenia;
   7) Myślenie strategiczne;
   8) Dyspozycyjność, samodzielność, rzetelność, odpowiedzialność,
       staranność, systematyczność;


3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
   1) Obsługa księgowa i finansowa projektu systemowego POKL;
   2) Gromadzenie i weryfikacja poprawności, kompletności i rzetelności
        przedłożonych dokumentów finansowych dotyczących projektu;
   3) Sporządzanie części finansowej wniosków o płatność oraz dokumentów
        księgowych do rozliczenia projektu;
   4) Przestrzeganie dyscypliny wydatków, a w szczególności kwalifikowalności
        wydatków wg poszczególnych zadań projektu – analizowanie,
       reagowanie, monitorowanie;
   5) Przygotowywanie bilansu;
   6) Rozliczanie faktur, sporządzanie przelewów, dokonywanie zapłaty;
   7) Obsługa płacowa osób zatrudnionych w projekcie;
   8) Ustalanie obowiązku ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych osób
        zatrudnionych w projekcie w ramach umów cywilnoprawnych oraz
        sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych w systemie Płatnik;
   9) Kontrola dowodów księgowych pod względem formalno – prawnym;
   10) Kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;
   11) Zatwierdzanie dowodów do wypłaty;
   12) Bieżąca sprawozdawczość finansowa z wydatków projektowych w ramach
          POKL, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie;
   13) Ścisła współpraca z pracownikami socjalnymi zatrudnionymi w ramach POKL;
   14) Współpraca z koordynatorem projektu, w tym systematyczne
          informowanie koordynatora o prawidłowości wydatkowania środków
          uzyskanych w ramach dofinansowania z POKL;
   15) Współpraca z Wojewódzkim Urzędem Pracy w sprawach finansowych
          związanych z realizacją projektu;
   16) Prowadzenie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji zgodnie z
          przyjętymi zasadami;


4. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:
   1) Stanowisko pracy znajduje się w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy
       Społecznej w Brzegu przy ul. Jabłkowej 5 na I piętrze. Budynek 3 piętrowy, przy
       budynku brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy. Wewnątrz
       budynku znajdują się bariery architektoniczne w dostępności do pomieszczeń
       biurowych oraz sanitarnych. Na I piętro prowadzą kręte schody;
   2) Czas pracy: praca w pełnym wymiarze czasu pracy (etat 1/1) - w MOPS w
       Brzegu obowiązuje 8 godzinna dobowa i 40 godzinna tygodniowa norma czasu pracy w          przyjętym trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym;
   3) Praca siedząca;
   4) Praca przy obsłudze komputera powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy;
   5) Umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony;
   6) Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku
        Pomocy Społecznej w Brzegu w miesiącu poprzedzającym datę
        upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji
        zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%;

5. Wymagane dokumenty :
   1) List motywacyjny oraz CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej
       opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych
       osobowych zawartych w ofercie pracy niezbędnych do realizacji procesu
       rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych
       (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada
       2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223 poz. 1458 z późn. zm.),
   2) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, wg
        wzoru stanowiącego załącznik do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki
        Społecznej z dnia 10 lipca 2009 r. (Dz. U. Nr 115 poz. 971);
   3) Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
   4) Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o odbytych stażach lub
        oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy;
   5) Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy
        kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13 a ust. 2
        ustawy o pracownikach samorządowych;
   6) Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
   7) Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do
        zajmowanego stanowiska;
   8) Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z
        praw publicznych oraz, że kandydat cieszy się nieposzlakowaną opinią;
   9) Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za
        umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
        przestępstwo skarbowe;
   10) Oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się
          nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu
          wykonywanie obowiązków w wymiarze jednego etatu;
   11) Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;


List motywacyjny, CV, klauzula o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych i pozostałe dokumenty aplikacyjne muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem a kserokopie dokumentów poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w terminie do dnia 23 kwietnia 2013 r. do godz. 10.00
Pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzegu
                           ul. Jabłkowa 5
                           49-300 Brzeg

     w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze -
Księgowy w zespole realizacji projektów w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Brzegu.”

      Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

     Z Regulaminem naboru można się zapoznać w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Brzegu przy ul. Jabłkowej 5, 49-300 Brzeg oraz na stronie internetowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzegu www.mops-brzeg.pl . Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 077 416 99 93 wew. 12.

     Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do II etapu konkursu zostaną o tym powiadomieni telefonicznie wraz z podaniem terminu rozmowy kwalifikacyjnej.

     Kandydat, który zostanie wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, jest zobowiązany przedłożyć do wglądu oryginały dokumentów złożonych w kserokopiach oraz aktualne zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

     Informacja o wyniku naboru będzie niezwłocznie po przeprowadzonym naborze umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.mops-brzeg.pl. oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzegu, ul. Jabłkowa 5, 49-300 Brzeg.


                                                                                                                  Kierownik
                                                                                        Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
                                                                                                                   w Brzegu
                                                                                                    (-) Sebastian Matuszewski

wersja w pdf: ogłoszenie

Opublikował: Paweł Ogrodnik
Publikacja dnia: 11.04.2013
Dokument oglądany razy: 28378