bip.gov.pl
RSS
A A A K
SmodBIP

PODINSPEKTOR W DZIALE ŚWIADCZEŃ Z POMOCY SPOŁECZNEJ

zakończony, rozstrzygnięcie: rozstrzygnięty

Organizator: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej

 Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzegu
49-300 Brzeg, ul. Jabłkowa 5/Chrobrego 32 A

KIEROWNIK MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ
W BRZEGU
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W MIEJSKIM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W BRZEGU –

PODINSPEKTOR W DZIALE ŚWIADCZEŃ Z POMOCY SPOŁECZNEJ
(nazwa stanowiska pracy)
Oferta nr 1/2018


1. Wymagania niezbędne:
1) Obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się także osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 poz. 1260 ze. zm.);
2) Wykształcenie wyższe;
3) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
4) Kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5) Nieposzlakowana opinia;
6) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnianie na określonym stanowisku;
7) Znajomość oraz umiejętność stosowania przepisów prawa w zakresie:
a) Ustawy o pomocy społecznej;
b) Kodeksu postępowania administracyjnego;
c) Ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych;
d) Ustawy o pracownikach samorządowych;
e) Ustawy o samorządzie gminnym;
f) Ustawy o finansach publicznych;
g) Ustawy o ochronie danych osobowych;
h) Ustawy o rachunkowości;
oraz aktów wykonawczych do powyższych ustaw.

2. Wymagania dodatkowe:
1) Doświadczenie w pracy w jednostkach budżetowych przy wykonywaniu podobnych czynności;
2) Doświadczenie w pracy w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej;
3) Umiejętność obsługi programu informatycznego „POMOST”;
4) Biegła obsługa komputera;
5) Wysoka kultura osobista;
6) Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji oraz pracy pod presją czasu;
7) Umiejętność pracy w zespole;
8) Obowiązkowość, samodzielność, odpowiedzialność, terminowość
9) Kreatywność;
10) Komunikatywność.


3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Wprowadzanie do komputera danych z zakresu pomocy społecznej zgodnie z obowiązującym w Ośrodku programem informatycznym „POMOST”, w szczególności:
a) Sporządzanie projektów decyzji administracyjnych dot. świadczeń z pomocy społecznej, prowadzenie dokumentacji przyznanych świadczeń;
b) Sporządzanie list wypłat zasiłków;
c) Elektroniczne nadawanie przekazów pocztowych;
d) Realizacja faktur w systemie informatycznym „POMOST”;
2) Wykonywanie innych prac biurowych zleconych przez Kierownika, wynikających z bieżących zadań Działu Świadczeń z pomocy społecznej.

4. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony z możliwością późniejszego zatrudnienia na czas nieokreślony (w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy);
2) Wymiar czasu pracy: praca w pełnym wymiarze czasu pracy (etat 1/1);
3) Miejsce świadczenia pracy i warunki pracy na stanowisku:
a) Stanowisko pracy znajduje się w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzegu przy ul. Chrobrego 32 A.
Budynek 2 piętrowy. Siedziba Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzegu mieści się na parterze budynku, który jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Przy wejściu do budynku od ul. Długiej znajduje się podjazd dla osób niepełnosprawnych.
Wewnątrz Ośrodka brak schodów oraz innych barier architektonicznych w dostępności do pomieszczeń biurowych oraz sanitarnych.
b) Praca siedząca.
c) Praca przy obsłudze komputera powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.
4) Wynagrodzenie zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2018 poz. 936) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzegu

5. Informacja na temat wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Brzegu w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.

Z uwagi na fakt, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Brzegu w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia jest wyższy niż 6% nie przysługuje w nim pierwszeństwo w zatrudnieniu przysługujące osobie niepełnosprawnej, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 poz. 1260 ze zm.).
6. Wymagane dokumenty :
1) List motywacyjny oraz CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 poz. 1000 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 poz. 1260 ze zm.);
2) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, wg wzoru stanowiącego załącznik do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (tekst jednolity Dz. U. z 2017 poz. 894);
3) Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
4) Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o odbytych stażach, oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy;
5) Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
6) Kopia dokumentu, określonego w przepisach o służbie cywilnej, potwierdzającego znajomość języka polskiego (dotyczy osób nie posiadających obywatelstwa polskiego);
7) Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska;
8) Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz, że kandydat cieszy się nieposzlakowaną opinią;
9) Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
10) Oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze jednego etatu;
11) Oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć, o których mowa w art. 30 ustawy o pracownikach samorządowych;
12) Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
13) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze oraz klauzula informacyjna RODO (Załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia);
14) Dokumenty sporządzone w języku obcym należy przetłumaczyć na język polski.
List motywacyjny, CV, klauzula o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych i pozostałe dokumenty aplikacyjne muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem a kserokopie dokumentów poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w terminie do dnia 31 października 2018 r. do godz. 15.15

Pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzegu
ul. Chrobrego 32 A
49-300 Brzeg
(pok. nr 2 Sekretariat)

w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Brzegu – Podinspektor w Dziale Świadczeń z pomocy społecznej.
Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Z Regulaminem naboru można się zapoznać w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Brzegu przy ul. Chrobrego 32 A, 49-300 Brzeg (pok. 17) oraz na stronie internetowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzegu www.mops-brzeg.pl . Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 077 416 99 93, 77 404 55 95.
Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do II etapu konkursu zostaną o tym powiadomieni telefonicznie wraz z podaniem terminu rozmowy kwalifikacyjnej. Dopuszcza się przeprowadzenie testu pisemnego przed rozmowami kwalifikacyjnymi.
Kandydat, który zostanie wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, jest zobowiązany przedłożyć do wglądu oryginały dokumentów złożonych w kserokopiach.
Informacja o wyniku naboru będzie, niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.mops-brzeg.pl oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzegu, ul. Chrobrego 32 A, 49-300 Brzeg.

Kierownik
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Brzegu
(-) Sebastian Matuszewski

Załącznik nr 1
do ogłoszenia Kierownika MOPS w Brzegu
dot. naboru na wolne stanowisko urzędnicze w MOPS w Brzegu
- podinspektor w Dziale Świadczeń z pomocy społecznej

OŚWIADCZENIE O WYRAŻENIU ZGODY NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH DO CELÓW REKRUTACJI W RAMACH NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE ORAZ KLAUZULA INFORMACYJNA RODO
Ja niżej podpisany (a) …………………………………………………….wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzegu, moich danych osobowych podanych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze podinspektor w Dziale Świadczeń z pomocy społecznej.

Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz, że zostałam/ zostałem poinformowana/y o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz do ich poprawiania, jak również wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie.

Jednocześnie przyjmuję do wiadomości, że:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - RODO) – dalej "Rozporządzenie":
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzegu.,49-300 Brzeg ul.B.Chrobrego 32 A.
2. Z Inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się pod numerem telefonu:
077 416 99 93 lub adresem e-mail: mops@brzeg.pl
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze podinspektor w Dziale Świadczeń z pomocy społecznej.
4. W związku z przetwarzaniem danych w celach wskazanych w pkt 3, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być tylko podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa oraz osoby upoważnione przez Adminitratora do przetwarzania danych osobowych.
5. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych do celów rekrutacji przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzegu jest ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz Regulamin naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w MOPS w Brzegu.
6. W przypadku nawiązania stosunku pracy, Pani/Pana dane osobowe, od momentu pozyskania będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa – ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz. U z 2018 r., poz. 217 z późn. zm.) oraz kategorii archiwalnej dokumentacji, określonej w jednolitym rzeczowym wykazie akt Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzegu.
7. Dane osobowe kandydatów, którzy nie zostaną wybrani w drodze konkursu lub którym pracodawca nie złoży oferty zatrudnienia są przechowywane przez okres przeprowadzania procesu rekrutacji, a po jego zakończeniu są przechowywane w bazie danych kandydatów przez okres 6 miesięcy (podstawa prawna: Regulamin naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w MOPS w Brzegu).
8. Przysługuje Pani/Panu prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, a także prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
9. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących, narusza przepisy Rozporządzenia.
10. Podane przez Panią/Pana dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane w celu właściwego przeprowadzenia procedury związnej z realizacją procesu rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Brzegu. Podanie danych osobowych stanowi warunek dopuszczenia w procesie rekrutacji.
11. Dane osobowe przetwarzane przez Administratora na podstawie Rozporządzenia nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu,
o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 Rozporządzenia.


..............................................
czytelny podpis kandydata

Link do pdf

Opublikował: Łukasz Gąsiorowski
Publikacja dnia: 19.10.2018
Dokument oglądany razy: 21285